סיירת ההסברה של העמותה

לאחר שלפני קרוב לשנתיים נפתחה סיירת ההסברה הדיגיטלית מבית עמותת ביחד ערבים זה לזה שפעלה כקבוצת ווטסאפ עם פעילים שדיווחו על תכנים אנטי ישראלים ופעלו להסרתם, יצרו תכנים פרו ישראליים ועסקו בעבטודת הסברה ברשתות החברתיות בשפות שונות, השבוע הפרויקט קיבל תאוצה מיוחדת כשבאופן לא מתוכנן בעקבות סטורי שהעלה מנכ"ל העמותה יוסף חדאד על כך שהצליחו להסיר פוסט שקרי של בלה חדיד, התקבלו בקשות רבות להצטרפות וכך מצאנו את עצמנו פותחים קבוצה ומיד אחריה עוד אחת וכן הלאה משום שכל קבוצה התמלאה תוך דקות ספורות.
כך כ-2000 פעילים נרשמו תוך 24 שעות, וההרשמה עצרה רק עקב כך שגם מספר משתמשים פרו פלסטינים נכנסו כדי ליצור בעיות וגם הדליפו מספרים אישיים מהקבוצה ברשתות וגרמו כך להטרדות ומתקפות בלתי פוסקות על מספר חברים. בין השאר הדף הגדול eye on palestine שמונה מאות אלפי משתמשים פרו פלסטינים ברשת פירסם גם הוא את המספרים האישיים, אך כעבור 24 שעות הסיירת הצליחה להוביל להסרת הפוסט.

גם בקרב הפלסטינים הקימו השבוע כתגובה סיירת הסברה פלסטינית שפועלת מהטלגרם ומנסה לפגוע בפעילות הסיירת של העמותה שלנו.

נכון לעכשיו עם 7 קבוצות וכשאנו פועלים להגברת האבטחה וסינון כדי להימנע מחדירת מסתננים נוספים, העמותה נערכת גם לפתיחת קבוצת סיירת בטלגרם בה יוכלו להירשם עוד רבים ולקחת חלק פעיל בהסברה הישראלית.

חשוב לציין שגם נטלי דדון נרתמה ליוזמה ולוקחת חלק בניהול ובהובלת הסיירת.

כך כוח גדול, ממש צבא של פעילי הסברה, דואגים להגן על המדינה שלנו ברשת, והדבר המיוחד ביותר הוא שזה קורה בחסות של עמותה ערבית ישראלית.

4 תגובות

כתיבת תגובה